Juhannus meni mökillä oikeastaan niin että hurahti, enkä mä ainakaan sinä aikana laihtunut. Loppujen lopuksi oli antauduttava makkaran armoille, kun tarjolla ei ollut kun niitä rasvaisia lihapötköja ja homeisia juustoja. (mä pahoittelen mun epäsivistynyttä suhtautumista homejuustoihin, semmonen viipale homejuusto on itseasiassa ihan hyvää)

Jo ennen juhannusta mä käväsin alennusmyynneissä ja silloin löysin yhden paidan kolmella eurolla ja mekon viidellä, mutta nyt juhannuksen jälkeen on tarjonta vaikuttanut suhteellisen heikolta. Lieneekö ihmiset sitten rynnistäneet aikaisin alkaneisiin aleihin ja tyhjentäneet kaupat jo ennen juhannusta? Koska se mekko oli malliltaan erittäin väljä ja A-linjainen niin päätin sitten ostaa lisäksi elämäni ensimmäisen tissivyön! Ja vielä Gina Tricotista, josta en ole aikaisemmin löytänyt mitään itselleni sopivaa.

Tänään käväsin pankissa hoitamassa asioita ja kun komea pankkivirkailija oli ruksannut lappuun kohdan "pano" olen ollut koko  päivän yhtä hymyä. Tottakai mä tiedän, mitä se tarkoittaa, mutta oon vaan nyt jotenkin niin ilosella ja rennolla kesäfiiliksellä ;)

Huomenna menen sitten kampaajalle leikkauttamaan lettiäni, saa nähdä minkälainen tulee, yleensä nimittäin päätän leikkaustoivomukseni ihan vasta siinä kampaajan tuolissa. Ja aleissakin voisin vielä kerran käydä kääntymässä ennen tiistain Espanjaan lähtöä, jos sattuisin vaikka löytymään jotain superhalpaa, sillä muuhun ei oikeen oo nyt varaa.